Drukuj

Wyższa Szkoła Agrobiznesu wraz z  Łomżyńskim Forum Samorządowym oraz Ministerstwem Edukacji i Nauki zaprasza na III Międzynarodowe Forum Gospodarcze, które odbędzie się 9 – 10 września 2021r w budynku Wyższej Szkoły Agrobiznesu przy ulicy Studenckiej 19 w Łomży.

Konferencja jest kontynuacją cyklu międzynarodowych spotkań współfinansowanych z programu Odpowiedzialność Nauki – Doskonała Nauka – Ministerstwa Edukacji i Nauki.

Trudna sytuacja gospodarcza wywołana pandemią spowodowała, że kontakty gospodarcze uległy zawieszeniu.

III Forum jest okazją odbudowy i nawiązania nowych kontaktów, wymianę doświadczeń, wypracowania nowych sposobów działania w zmieniającej się gospodarce a także możliwością promocji oferty polskich uczelni wyższych, wyników badań, prac rozwojowych, w środowiskach lokalnych i wśród przedstawicieli Łotwy, Niemiec, Ukrainy, Litwy, Białorusi, Portugalii, Belgii, Szwecji, Włoch, Słowenii oraz angażowanie uczelni do współpracy z małymi i średnimi przedsiębiorstwami, jednostkami samorządu terytorialnego, organizacjami pozarządowymi. 

Od 2017 roku Forum Gospodarcze Subregionu Łomżyńskiego stanowi platformę wymiany doświadczeń między przedsiębiorcami – szczególnie małych i średnich firm a samorządem.

Dzięki współpracy z 24 samorządami, członkami stowarzyszenia Łomżyńskiego Forum Samorządowego, ich partnerami zagranicznymi, przedstawicielami administracji rządowej oraz instytucjami biznesowymi w III Forum udział wezmą  reprezentanci organizacji pozarządowych z Polski, Włoch, Belgii i Portugali. Swój udział zapowiedzieli reprezentanci Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej. Wśród zaproszonych gości są również przedstawiciele Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii, Pełnomocnik Rządu ds. inwestycji zagranicznych, Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów do spraw promocji polskiej marki oraz reprezentanci Ministerstwa Edukacji i Nauki, Ministerstwa Obrony Narodowej.

Aktualne informacje o III Forum: www.facebook.com/LomzynskieForumSamorzadowe/

Stowarzyszenie Łomżyńskie Forum Samorządowe

ul. Szosa Zambrowska 1/27; 18-400 Łomża

tel.: 086 216 27 99;  724 551 859;

www.lfs.org.pl ;  e-mail: biuro@lfs.org.pl

NIP: 718-214-32-97;  REGON: 363594136                

Link do spotu zapraszającego na III Forum Gospodarcze: https://youtu.be/5hm6duwznHM

Szanowni Państwo!

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) informujemy, o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących w związku z tym prawach:

Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Zambrów jest:

BURMISTRZ MIASTA ZAMBRÓW

  1. Fabryczna 3

18-300 Zambrów

  1. W przypadku pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania danych w zakresie działania Urzędu Miasta Zambrów, a także w celu realizacji przysługujących Państwu uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem ochrony danych za pomocą adresu mail: inspektorochronydanych@kowalczyk.pro
  2. Państwa dane osobowe zbierane i przetwarzane są w celu możliwości wykonywania przez Urząd Miasta Zambrów ustawowych zadań publicznych, określonych m.in. w Ustawie z dnia 8 marca 1991r. o samorządzie gminnych oraz innych prawnych regulacjach.
  3. Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
  4. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być:

– organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

– inne podmioty na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Miasta Zambrów przetwarzające dane osobowe, których Administratorem jest Burmistrz Miasta Zambrów

  1. Państwa dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych (kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt dla organów gmin i związków międzygminnych; umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją; trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych itp.). Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.
  2. W związku z przetwarzaniem danych przysługują Państwu następujące uprawnienia:

-prawo dostępu do własnych danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;

– prawo do sprostowania (poprawiania) danych, w przypadku, gdy dane osobowe są nieprawidłowe bądź niekompletne;

– w uzasadnionych przypadkach prawo do usunięcia, przenoszenia oraz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

– w przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody
w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem.

  1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę ich przetwarzania stanowi przepis prawa bądź zawarta między stronami umowa. W przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą podanie przez Panią/Pana danych ma charakter dobrowolny.
  2. Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu
  3. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych, które Państwa dotyczą naruszają przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
Accessibility