Drukuj

Rozpoczynasz działalność w Niemczech? Dowiedz się jak to zrobić

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego, we współpracy z Grupą Prawników i Doradców HPE Berlin, zaprasza firmy prowadzące lub zamierzające rozpocząć działalność w Niemczech na bezpłatne spotkanie informacyjne.

Spotkanie pod hasłem „Zakładanie działalności gospodarczej w Niemczech – aspekty praktyczne” odbędzie się w środę, 24 stycznia 2018 r., w godzinach od 9:00 do 10:30, w Hotelu Leśnym przy Alei Jana Pawła II 77 w Białymstoku.

Na spotkaniu dowiedzą się Państwo:

  • dlaczego warto zarejestrować oddział firmy w Niemczech w formie spółki,
  • jakie wymagania formalne związane są z rejestracją działalności,
  • jakie koszty początkowe poniesie przedsiębiorca zainteresowany ekspansją na rynek niemiecki,
  • jakie podatki płaci spółka prowadząca biznes na terenie Niemiec,
  • jakie są dostępne formy zatrudnienia pracowników,
  • co może zaoferować inkubator przedsiębiorczości podlaskim przedsiębiorcom.

Spotkanie poprowadzą mec. Monika Eissing oraz pani Anna Pappert, eksperci z wieloletnim doświadczeniem zdobytym na rynkach niemieckojęzycznych, wspierający polskich przedsiębiorców w rozwoju działalności w Niemczech i polsko-niemieckiej współpracy gospodarczej.

Program spotkania

08:40 – 09:00 – rejestracja uczestników i powitalna kawa

09:00 – 10:00 – spółka w Niemczech

10:00 – 10:30 – inkubator w Niemczech oraz sesja pytań i odpowiedzi

Spotkanie jest bezpłatne. Liczba miejsc jest ograniczona.

Prosimy o potwierdzenie przybycia na spotkanie do 17 stycznia 2018 r. poprzez wypełnienie formularza on-line (KLIKNIJ I ZAPISZ SIĘ TUTAJ) dostępnego pod adresem: https://goo.gl/dtue2E.

W przypadku pytań proszę o kontakt z Łukaszem Sakowskim pod adresem sakowski@pfrr.pl lub telefonicznie pod numerem +48 696 302 706.

Wszystkie informacje dotyczące spotkania znajdą Państwo na stronie: https://pfrr.pl/zakladanie-dzialalnosci-gospodarczej-w-niemczech/.

Szanowni Państwo!

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) informujemy, o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących w związku z tym prawach:

Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Zambrów jest:

BURMISTRZ MIASTA ZAMBRÓW

  1. Fabryczna 3

18-300 Zambrów

  1. W przypadku pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania danych w zakresie działania Urzędu Miasta Zambrów, a także w celu realizacji przysługujących Państwu uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem ochrony danych za pomocą adresu mail: inspektorochronydanych@kowalczyk.pro
  2. Państwa dane osobowe zbierane i przetwarzane są w celu możliwości wykonywania przez Urząd Miasta Zambrów ustawowych zadań publicznych, określonych m.in. w Ustawie z dnia 8 marca 1991r. o samorządzie gminnych oraz innych prawnych regulacjach.
  3. Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
  4. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być:

– organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

– inne podmioty na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Miasta Zambrów przetwarzające dane osobowe, których Administratorem jest Burmistrz Miasta Zambrów

  1. Państwa dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych (kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt dla organów gmin i związków międzygminnych; umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją; trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych itp.). Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.
  2. W związku z przetwarzaniem danych przysługują Państwu następujące uprawnienia:

-prawo dostępu do własnych danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;

– prawo do sprostowania (poprawiania) danych, w przypadku, gdy dane osobowe są nieprawidłowe bądź niekompletne;

– w uzasadnionych przypadkach prawo do usunięcia, przenoszenia oraz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

– w przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody
w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem.

  1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę ich przetwarzania stanowi przepis prawa bądź zawarta między stronami umowa. W przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą podanie przez Panią/Pana danych ma charakter dobrowolny.
  2. Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu
  3. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych, które Państwa dotyczą naruszają przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
Ułatwienia dostępu - zamknij panel